петък, 15 април 2011 г.

This is Ground control to Major Tom



Космосът винаги е бил магнит за мен. Виновна е една енциклопедия за звездите и космоса от детството ми и разказите на баба ми за Юрий Гагарин.

С часове съм стояла на балкона, зяпайки звездите и опитвайки се да проумея безкрайността на пространството. После висях в сайта на НАСА, гледайки на живо как някой космонавт от Международната космическа станция поправя нещо по корпуса на станцията в открития космос и други подобни мисии.

Сигурно се сещате в какъв екстаз изпадам, когато чуя Space Oddity на Бауи.

Днес задоволявам този си интерес с предаванията на д-р Мичио Каку по Discovery. Тук има едно интересно интервю с него, което тези дни някой пусна във Facebook, и което може да запали и вас по темата. Накрая на интервюто се споменава блогът му, което пък ме накара да го добавя във връзките на моя блог и да не го изпускам от поглед.

Няма коментари:

Публикуване на коментар