понеделник, 7 декември 2009 г.

Парфюмът

След няколкочасовият плач на Константин в следствие на втората ваксина Пентаксим, трябва да осъществя някакво малко бягство от напрежението. Предишната аз би си сипала чаша червено вино, но когато имаш няколко месечно бебе, няма как. Отивам в кухнята, беля мандарина и се сещам... 

Притежавам една от най-ароматните обсесии. Рекламите на парфюми. Създадени, за да обсебват, те не се отличават с особено остроумно съдържание, но се борят с една не лека задача. Как се пресъздава аромат на екрана? С безмилостен микс от неустоими (обикновено безумно известни) личности и движения, плюс slow motion и пулсираща във вените музика. Резултатът - от тях блика чисто щастие (е, не може да се сравнява с това, което извира от фонтанелата на бебето :).

В същото време тези реклами са толкова еднакви (подобно на тези за перилни препарати) като настроение и похват на снимане, че имам усещането за един паралелен свят, в който всички тези хора и случки наистина съществуват. И когато гледам такава реклама, сякаш за миг надниквам в него. Магично е. 

И дори да ви се струва, че забелязвате някаква патология в горните откровения, няма такова нещо. Това е просто захабен кадър от дъъъългата лента, която се превърта денонощно в съзнанието на един рекламист.  


Ето няколко случайни:

Кейт Мос






Забавна реклама със Сара Джесика Паркър


С Никол Кидман



Very Valentino




Започва Хаус.

2 коментара:

  1. наскоро научих, че във френските книги за майчинство пише, че жените, които кърмят, могат спокойно да пият до половин литър червено вино дневно!
    така че, ел, сипвай си спокойно, когато ти се допие ;-)

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, Бистра :)
    Аз понеже бях чела, че дори минимално количество алкохол вреди много на нервите на детето и така...

    ОтговорИзтриване