събота, 5 декември 2009 г.

ще отскоча до аптеката



Ако имаше група на анонимните аптекохолици, аз щях да съм най-редовният й посетител. Винаги щом мина покрай аптека, си намирам причина да влезна. Свършват клечките за уши, вече няма Sterimar, трябва да пием повече витамини, чаят свърши... Опитвам се да си обясня това пристрастяване към посещението на аптеките и единственото, което ми хрумва, е усещането за здраве, което пораждат тези места. Купувам всичко, което не е лекарство. Любима ми е медицинската козметика и ефервесцентните таблетки. Аптеките са моят мол.

Напоследък обаче тази страст постепенно се заменя от друга. Откакто се появи Константин, все по-често посещавам детски магазини... не е истина колко чудеса на науката и прогреса предлагат те. И също са места, които гарантират проверени продукти с гарантиран произход. Рамки, в които да поставиш теста за бременност, материали, с които да вземеш отпечатък от крачето или ръката на бебето, дрехи, играчки, козметика, стерилизатори, шишета, шезлонги, възглавници, миниатюрни чорапки, даммм.


Между другото много съм доволна от четката за зъби, която си купих наскоро. Препоръчвам я много. От Oral-b.

Няма коментари:

Публикуване на коментар